Nacházíte se zde:  

Převod čísla k OtavaNetu

Jak přejdu se svým stávajícím číslem k OtavNetu?

Abyste přešli se svým číslem k OtavaNetu, musíte podat výpověď u svého současného operátora, obdržet od něj tzv. ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) a následně ho předat OtavaNetu, aby mohl být započat přenos čísla. Ve stanovený datum vyměníte starou sim kartu ve svém telefonu za novou, kterou Vám připravil OtavaNet. A pak už voláte ze sítě OtavaNet. Po celou dobu je Vaše telefonní číslo funkční.

Jak podat výpověď u stávajícího poskytovatele?

 

Abyste obdrželi ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), který je potřeba pro přechod do OtavaNetu, je nutné podat výpověď u svého současného operátora. Můžete tak učinit zpravidla vícero způsoby:

Telefónica O2 Předplacená karta

  • Zavolejte na linku *33.

Paušál

  • Pošlete výpověď poštou na adresu společnosti Telefónica O2.
  • Navštivte prodejnu společnosti Telefónica O2.

T-Mobile Předplacená karta

  • Zavolejte na linku *4603

Paušál

  • Pošlete výpověď poštou na adresu společnosti T-Mobile.
  • Navštivte prodejnu společnosti T-Mobile.

Vodafone Předplacená karta

  • Zavolejte na linku *077 (budete potřebovat heslo do hlasové samoobsluhy).

Paušál

  • Zavolejte na linku *077 (budete potřebovat heslo do hlasové samoobsluhy).
  • Pošlete výpověď poštou na adresu společnosti.
  • Navštivte prodejnu společnosti Vodafone.

Ostatní mobilní operátoři Jak podat výpověď najdete na webových stránkách jednotlivých operátorů.

TIP: Je dobré podat výpověď v dostatečném předstihu před koncem Vašeho zúčtovacího období, abyste nemuseli platit fakturu za další měsíc. Někteří operátoři totiž účtují plnou výši měsíčního paušálu, přestože celý měsíc jejich služeb nevyužíváte.


Zavolejte nám383 383 384 ... jsme tu pro Vás
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací